امروز چهارشنبه  ۲۵ مهر ۱۴۰۳

۱۴۰۳/۰۴/۱۲- ۱۴:۴۹ - مشاهده: ۴۱۵

اطلاعیه شماره 6: برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

جمعه مورخ 15 تیر 1403 برابر با 5 ژوئیه 2024 از ساعت 08:00 صبح لغایت 18:00

به نام خدا
ضمن تشکر از هموطنان گرامی مقیم سوئیس که با شرکت در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری کشورمان، بار دیگر همبستگی و دلبستگی خود به سرزمین مادری را به منصه ظهور رساندند و در تعیین سرنوشت سیاسی کشور و ترسیم آینده ای درخشان برای فرزندان این مرز و بوم و ایرانی آباد و پرافتخار مشارکت نمودند؛ به اطلاع می رساند دومین دور انتخابات ریاست جمهوری کشورمان روز جمعه مورخ 15 تیر 1403 برابر با 5 ژوئیه 2024 از ساعت 08:00 صبح لغایت 18:00 در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در برن، نمایندگی دائم کشورمان نزد سازمان ملل متحد در ژنو و همچنین مرکز اسلامی‌ شهر زوریخ واقع در آدرس های ذیل برگزار می‌شود:


Botschaft der Islamischen Republik Iran: Thunstrasse 68, 3006 Bern

Permanent Mission of the I.R. Iran to the United Nations Office & other International Organizations in Geneva:
Chem. du Petit-Saconnex 28, 1209 Genève

Islamisch-Kultureller, Verein Ahlebeyt: Grabenstrasse 7, 8952 Schlieren, Zurich

بدین وسیله از هموطنان عزیز دعوت می‌گردد که با مشارکت ارزشمند خود، در انتخاب رئیس جمهور جدید و سرنوشت کشور سهیم باشند. یادآوری می‌شود بر اساس قانون، حداقل سن رأی دهندگان ۱۸ سال تمام (متولدین روز ۸ تیر سال ۱۳۸۵ و قبل از آن) در روز رأی گیری است. همچنین، رأی دهندگان در خارج از کشور در صورت همراه نداشتن شناسنامه و کارت ملی، می‌توانند با ارائه گذرنامه معتبر ایرانی در انتخابات شرکت کنند. درج مهر در شناسنامه و گذرنامه اختیاری است.
شایان ذکر است که با توجه به برگزاری انتخابات در محل سفارت در روز 5 ژوئیه، بخش کنسولی تعطیل و از ارائه خدمات معذور می‌باشد.

با تشکر
سفارت جمهوری اسلامی ایران - برن

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما