امروز جمعه  ۶ مهر ۱۴۰۳

۱۴۰۱/۱۲/۰۹- ۱۸:۵۱ - مشاهده: ۲۸۳۶

اطلاعیه شماره 12: ثبت نام در سیستم ثنا (درگاه خدمات الکترونیک قضایی)

متن اطلاعیه

با سلام
به اطلاع کلیه هموطنان میرساند در آینده نزدیک، ثبت نام در سیستم ثنا جهت دریافت خدمات قضایی و ثبتی الزامی می‌گردد.
لذا توصیه می‌شود اگرچه از طریق سیستم غیر حضوری، امکان ثبت نام در سیستم ثنا از خارج از کشور وجود دارد، ولی با توجه به سهولت کار هر زمان که به ایران سفر نمودید، با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قوه قضاییه یا بصورت غیرحضوری از داخل کشور نسبت به ثبت نام در سیستم ثنا اقدام نمایید.
لکن با توجه به دسترسی‌های ایجاد شده، هموطنان خارج از کشور می‌توانند جهت ثبت نام غیر حضوری در سیستم ثنا از طریق آدرس های زیر اقدام نمایند:


https://international.adliran.ir/

داشتن کارت ملی هوشمند و شماره موبایل فعال ایران جهت ثبت نام الزامی می‌باشد، اگرچه لازم نیست شماره موبایل به نام متقاضی ثبت شده باشد. ضمنا در محل درج آدرس نیز میتوان آدرس یکی از بستگان را وارد نمود.
در صورت مواجه شدن با پیام خطای (connection is not private) ، با انتخاب کلمه advanced روی واژه unsafe کلیک نمایید .

راهنمای گام به گام ثبت نام در سامانه خدمات الکترونیک قضایی ایرانیان خارج از کشور

*با راه‌اندازی سامانه «خدمات الکترونیک قضایی ایرانیان خارج از کشور» به آدرس اینترنتی «https://international.adliran.ir» ایرانیان خارج از کشور با داشتن ثنا (ثبت نام الکترونیک قضایی) می‌توانند همانند هموطنان داخل کشور از تمامی خدمات الکترونیک قضایی استفاده کنند.

*پس از نمایش درگاه خدمات الکترونیک قضایی، سامانه احراز هویت برخط را انتخاب کنید.

*در صورتیکه در خارج از کشور حضور دارید و به سیمکارت تلفن همراه (اپراتور‌های ایرانی)، دسترسی ندارید، می‌توانید از شماره تلفن همراه خارج از کشور استفاده نمایید.

*این استفاده منوط به این موضوع است که قبل از ثبت نام ثنا، با شماره همراه خارج از کشور در یکی از پیام رسان‌های گپ یا آی گپ حساب فعال داشته باشید تا در هنگام ثبت نام ثنا و درج شماره تلفن همراه، با انتخاب شماره من در پیام رسان فعال است، تعیین نمایید پیام‌های اطلاع رسانی ADLIRAN در کدام پیام رسان برایتان ارسال شود.

*دقت داشته باشید در صورت انتخاب ارسال از طریق پیام رسان، پیام‌های اطلاع رسانی ADLIRAN فقط از طریق همان پیامرسان انتخاب شده برایتان ارسال می‌شود.

*امکان تغییر شماره تلفن همراه خارجی به شماره تلفن همراه ایرانی و متعاقب آن، غیرفعال سازی دریافت از طریق پیام رسان نیز وجود دارد.

*همچنین با وارد نمودن پست الکترونیکی، امکان دریافت پیام‌های اطلاع رسانی ADLIRAN از طریق پست الکترونیکی نیز فراهم است

*جزئیات بیشتر و راهنمای تصویری در لینک : vokalapress.ir/?p=50547

بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران - برن

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما